Siekiant lankstesnio naujų tolimojo susisiekimo maršrutų nustatymo, siūloma naikinti reikalavimą, kad naujos trasos su jau esamais maršrutais negali sutapti daugiau kaip 50 procentų.
Kai kurių Lietuvos miestų vežėjai atnaujina tolimojo susisiekimo autobusų parką. Perkami naujesni autobusai pakeis senesnius, neatitinkančius reikalavimų.
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dviratininkams, bet ir keleiviams bei vairuotojams, kurių dėmesys taip blaškomas vairavimo metu.
Alternatyviųjų degalų įstatymas (ADĮ) numato, kad iki 2029 m. visas šalies viešasis transportas turės būti pritaikytas naudoti alternatyviuosius degalus. Keleivių vežėjų įsitikinimu, tikslas – utopinis, įgyvendinti jį per kelerius metus – nerealu.
Keleivių vežėjai autobusais artimiausiu metu galės teikti paraiškas ir pretenduoti į 68 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramą elektra bei vandeniliu varomų autobusų įsigijimui bei įkrovimo ar pildymo stotelių įrengimui.
Konkurencijos taryba pranešė nepradėsianti tyrimo dėl Vilniaus savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) reklamos transliavimo viešajame transporte.
Savivaldybių atstovai tikina, kad konkurenciją skatinti turėjusi keleivių vežimo tarpmiestiniais autobusais reforma iš esmės nieko nepakeitė, o situacija tik prastėja – mažėja regionų gyventojų galimybės susisiekti su kitais miestais. Institucijos artimiausiu metu žada ieškoti būdų situaciją keisti, sprendimų tikimasi iki Velykų.
Keleivius vežančiuose Baltarusijos autobusuose fiksuojama šiurkščių pažeidimų, neretai vežėjai neturi kelionės leidimų, teigia Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA).
Nuo sekmadienio Vilniuje nebeliks galimybės pildyti JUDU / Vilniečio kortelėse esančios e. piniginės – į ją buvo galima pasipildytą norimą pinigų sumą, o vėliau važiuojant rinktis tam tikros trukmės kelionės bilietus.